T I S D A G

2012-03-06 @ 10:24:58

Godmorgon, godmorgon! Någon vaknade kl 9 idag, utan alarm! Det är inte illa för att vara mig alltså.. Jag har käkat frukost och har nu sjunkit ner i sängen igen med en kopp kaffe. Sitter och går igenom mail och annat viktigt, business woman ;)
Snart måste jag ta mig upp och göra mig iordning. Jag ska bland annat ner till stan för att leta efter en sportbh från H&M som är slutsåld överallt. Sedan ska jag ta mig ut till högskolebiblioteket och passa på att äta lunch med Baby, passar bra i tiden!
När jag vaknade upptäckte jag att en irriterande munblåsa har blossat upp under natten och att det känns som att jag ska nysa hela tiden, men istället rinner ögat. Det gjorde mig rätt glad, för jag har varit förkyld "inuti" kroppen (vet ni vad jag menar då?) i två veckor, så om det äntligen kan bryta ut är jag bara happy :) Jag har inte kunnat träna på två veckor på grund av det, men nu bryr jag mig inte - ikväll ska jag gå!