MONDAY

2012-03-26 @ 18:35:14

Fick bland annat det här jättefina armbandet av Fia i lördags som hade fått följa med hem från Bali :) Det var verkligen kul att ses igen och jag är så glad att hon är hemma igen!


Idag fick jag en bra start på veckan! Kom hem från gymmet för en stund sedan och körde där ett 55 minuters spinningpass. Jag känner faktiskt att konditionen har förbättrats lite nu, jätteskönt, för då blir träningen så mycket roligare :)

I förmiddags var jag uppe i Smålandsstenar för att hälsa på min kära mormor och morfar, var alldeles för längesen jag var där! Åååh jag fick mormors jättegoda muffins, hon är BÄST på att baka och laga mat alltså!!

Jätteskönt att det inte var någon skola idag för jag har fått en massa saker gjort! Imorgon börjar UVK:n (där VFU ingår), vilket alla lärarstudenter läser delvis tillsammans. Ska bli kul :) Nu behöver jag en stor middag och SOFFHÄNG!