Måndag och ny vecka

2012-03-19 @ 15:12:19
Heey! Sitter här hemma och tar det lugnt, snart blir det nämligen seriöst pluggande. Det är tenta på torsdag, så jag får plugga i eftermiddag och sedan har jag i princip hela tisdagen & onsdagen på mig. Idag fick jag tillbaka den förra tentan (som det ju blev fruktansvärt mycket panik med), och den gick finfint. Härligt :)

Jag har varit på otroligt bra humör på senaste och jag tror jag vet vad det beror på; jag har sovit ordentligt! I vanliga fall sover jag flera timmar för lite varje natt och jag har inte alls känt igen mig själv under vintern, men nu nu hoppas jag att jag är vanliga happy, happy Sara igen :)
Hur många timmar per natt brukar ni sova/ när går ni och lägger er?
Känns som att man bör sova minst sju timmar i alla fall.




Igår kom förresten min älskade älskling hem ♥ Jag gick ut på kvällen för att  ses i stan en stund innan han åkte hem till Hylte. Bästa!