Bara en dag till!

2012-03-21 @ 22:40:01
Har gosat ner mig i sängen och funderar starkt på att sova.. Jag känner mig faktiskt lite trött, så man kan ju alltid hoppas på att det redan skett en omvändning till morgonmänniska. Jag håller verkligen tummarna för det eftersom klockan ringer 05:10 imorgon! Hehe, att ni föreläsare inte kan lära er att vi pendlare inte vill ha en tenta förlagd kl 8 på morgonen! Som tur är passar tågtiderna perfekt vanliga skoldagar och då behöver jag bara gå upp 1 h tidigare än om jag hade bott i Hbg.

Jo, tentaplugget har gått sådär. Det blev väldigt snurrigt igår med massa saker som behövde fixas, så det blev inte mycket plugg. Idag har jag däremot suttit nästan hela dagen, men det är det där lilla som saknas. En dag till hade varit perfekt för att befästa kunskapen. Nu känns det lite som; "vänta lite, hur var det nu..?" Men det ska nog gå vägen, jag lär väl bara få tänka efter en gång extra!

Förresten. Jag har fått VFU-plats och blev placerad på Sturegymnasiet. Fun fun, I'm excited! Det slog mig att treorna inte är mycket yngre än jag.. och jag ska hänga i personalrummet. Coolt!


Haha, hittade den här bilden på mig & Linn när jag började gräva bland bilder från gymnasiet. Den togs under första terminen i ettan!


Längtar tills imorgon efter tentan. Då ska jag luncha med tjejerna i Hbg och sedan ska jag ordna lite saker som jag inte vill nämna nu hihi.

Natti ♥