STUDENT

2012-06-08 @ 11:40:40
Idag har jag varit effektiv som bara den!! Jag började med att lämna mamma & Ulf på stationen kl 9, för att sedan åka till Maxi och köpa hårfärg & blommor. På vägen tillbaka solade jag solarium och nu har jag färgat håret, färgat fransar + bryn, duschat och fixat & lackat naglarna. Nu ska jag bara välja kläder och göra mig iordning. Ojoj, hela jag får ju en makeover idag! :)

Om ett par timmar beger jag mig till stan för att fira Addes syster och sedan vidare till Jennys bror och sedan kaanske till Hylte. Lång, men rolig dag idag!


(Satte till en prick över i:et sedan ;)



Illes present från mig & Adde. Skålen fixade jag själv igår, blev jättenöjd med den! I paketet ligger det ett halsband :)


Grattis till alla som tar studenten idag! Min student var en av de bästa dagarna i mitt liv, helt fantastisk! ♥ Tänk att det redan gått två år...



Ha en trevlig helg!