Frätande soda och glittriga naglar

2012-06-04 @ 23:20:02
Eftersom Halmstad drabbats av läckande soda i vattnet, vilket kan vara frätande och ge brännskador, har man varken kunnat dricka vatten eller duscha under kvällen. Jag som älskar vatten (och alltid går med en vattenflaska i väskan var jag än är) har såklart varit sjukt törstig. Haha, tur man har massa mineralvatten hemma!! Jag & Linnéa var på Hemköp tidigare ikväll och ALLA köpte typ 3 flaskor mineralvatten :P



Nåväl, tidgare idag gjorde jag & Fia lite ärenden i stan och sedan gick vi hem för att äta suuuzzzi, yummie! - och så hjälpte jag Fia med packningen (hon åker till Kreta på torsdag, så härligt!)

Köpte förresten ett sjukt fint nagellack på Bianco (!) idag som är genomskinligt med stora "guldpaljetter" eller vad man ska kalla det. Jättefint antingen som det är, eller med någon färg under :) Det var det sista så jag fick det för 35 :-, KAP!