Full fart!

2012-02-24 @ 13:21:16

Såhär ser det ut hos mig just nu, semlan håller just nu min pluggglöd uppe! Haha :)

Gårdagen och så även denna dag består endast utav att läsa, läsa, läsa. Anteckna. Fundera. Läsa, läsa, läsa. Jag som annars brukar vara duktig med att hålla jämn takt med studierna, har varit totalt omotiverad under de senaste veckorna. Såklart har den pågående kursen blivit lidande och nu sitter jag i skiten. Istället för att direkt börja med frågorna på tentan, har jag fått börja med att läsa ikapp mig (vilket jag inte alls har tid med). Jag har snart slukat två tjocka romaner och dessutom fått en hel del funderingar med mig på vägen - så det går minsann framåt! Tiden är knapp, men jag ska inte ge mig - och jag har definitivt lärt mig en läxa!
Nu vet ni vad jag håller med på med och även kommer att fortsätta med från morgon till kväll under hela helgen. Jag missar en väldigt massa roliga upptåg som såklart inträffar under just denna helg, men men.. Så är det ibland. Och min lyckans ost till pappa befinner sig i Dubai! Härligt för honom! Hoppas ni andra får en lite roligare och mer händelserik helg än vad jag kommer ha =) BACK TO WORK, säger jag bara!