Fina Linan

2012-02-02 @ 14:23:22
Mina fina vän Linn kom förbi i förmiddags på brunch! Vi har inte setts på jättelänge, supermys hade vi! Linn har flyttat till Gbg och därav ses vi såklart inte lika ofta längre, men det blir lätt så när man slutat skolan och så.. När man var liten så var allting så himla enkelt; man träffades i skolan, följde ofta med varandra hem och det var bara att slå en signal om man ville träffa någon. Alla bodde ju så nära! Nu har man inte alls lika mycket tid och dessutom måste man planera och prioritera mycket mer. Man har en massa måsten som ska göras. Även om jag bor hemma så hjälper jag min mamma mycket med städning, disk, mat och annat som ska göras i ett hem. Det är väl det minsta jag kan göra! Sedan jag började plugga igen har jag ju dessutom aldrig lika mycket tid.. Man är liksom aldrig ledig därifrån.
Det som är så himla skönt är i alla fall att även om man inte träffat sina vänner på länge, känns det som att man sågs förra veckan! ♥


Linn & jag i april förra året.