UPDATE

2012-04-03 @ 18:53:38
Jag är inne i en period då jag verkligen inte orkar med datorn, vilket säkert märks! Jag har fullt upp i princip varje dag, så det blir inte någon vidare tid för blogg, fejjan & annat. Tänkte bara slänga in ett kort inlägg!

Fredrik (min bror) kom hem sent i torsdags så vi har hittat på en hel del kul! Vi var bland annat på Väla i söndags =) Jag har köpt ganska mycket nya vårkläder nu, extra roligt när man har varit duktig och rensat garderoben!
Ska visa en annan dag vad jag har fyndat! Har dock panik för att jag hittar precis allt förutom just en fin klänning till min pappas 50-årsfest.. Letandet fortsätter!

Nehe; svara på ett par mejl, äta kvällsmat och sedan kommer Fia hit! Gissar på att det blir soffhäng för oss ikväll. Eller.. en PW (powerwalk alltså) kanske?
xx